قومک کثیف فارس سگ

ادبیات فارسی ،ادبیاتی کثیف است.چرا؟
چون بنیانگذار آن, بنیانگذار اولین ادبیات نژاد پرستی و زن ستیزی است(فردوسی ) .اشعار حافظ که پر از عیش ونوش وهوس رانی است امروزه به عنوان عرفان به مشتی بی خبر قالب می شود.

طنز فارسی طنزی کثیف است. چرا؟
چون همه چیز خود رااز تمسخر ملتها، لهجه ها می گیرد.
اقتصاد فارسی اقتصادی کثیف است. چرا؟
چون بر اساس رشوه، راند خواری، تقلب ، کم فروشی و دروغ به مشتری است.هر خارجی که جنس ایرانی خریده است بار دوم این اشتباه را نکرده است.
ورزش فارسی ،ورزشی کثیف است. چرا؟
چون از داوری تا گزینش تیم های ملی تحت حاکمت مافیای ورزش فارسی؟! به پیش میرود.
فحاشی تماشا گران نیز معرف حضور همگان است.

تاریخ فارسی ، تاریخی کثیف است. چرا؟
چون در تاریخ فارس چیزی بغیر از فرهنگ ستیزی، بردگی زنان، پاک کردن آثار سلسله های گذشته چیز دیگری نیست . افتخار نوکری به فاتحان(روس، انگلیس،افغان،عرب و...) فروان است.

آیا قومی که ادبیات آن، طنزآن، اقتصاد آن، ورزش آن، تاریخ آن کثیف است نمی توان آن را کثیف نامید؟

معنای چند کلمه:

فارسهای بیچاره و بی هویت وقتی هویت وغرور ملی همسایگان خود را دیدند چون نام وتبارشان وحشی ، خون ریزمعنی می داد در پی تدارک واﮊه ای بودند که وحشیت و جلاد صفتی خود را تجت آن پنهان نمایند بنابراین واﮊه آریا را برگزیدند وخود را نژاد پاک آریایی نامیدند بی خبر از این که این دزدان ناشی وحشی صفت باز هم به کاهدان زده اند و بیسوادیشان کار به دستشان داده است چون واﮊه آریا معنای نژادی ندارد.
این کلمه (آریا) در متون قدیمی به معنای (ترساننده ،ضد تمدن ،ویرانگر، وحشی و خونریز) آمده است و هم اکنون در زبان شناسی به یک گروه زبانی اطلاق میشود ونه یک نژاد پاک و یا برتر.

معنای کلمه پارس: این کلمه به معنی
( پرسه زن ، ولگرد، مزاحم ، هار، وحشی و سگ صفت) آمده است.

معنی دیگر این کلمه صدای سگ است و به همین علت مهم است که
این زبان به زبان سگ مشهور است وبه آ ن (فارسی دیلی ایت دیلی )
نیز می گویند.

وحال بیایید محض خنده هم که شده به معنای نژاد خالص وپاک آریایی یا ایرانی نگاهی بیندازیم

معنی نژاد خالص وپاک آریایی یا ایرانی
نژاد خالص وپاک آریایی یا ایرانی نژادی است که اولین با زنان آن اسیر سربازان اسکندر مقدونی شدند. دومین بار زنانشان تسلیم سربازان عرب شدند. سومین بار زنانشان تسلیم سربازان ترک شدند. چهارمین بار زنانشان تسلیم سربازان مغول شدند. پنجمین بار زنانشان تسلیم سربازان افغانها شدند. ششمین بار زنانشان تسلیم سربازان پرتغالی شدند. هفتمین بار زنانشان تسلیم سربازان روس شدند. هشتمین بار زنانشان تسلیم سربازان انگلیسی شدند و حالا هم زنان ودختران این به اصطلاح نژاد در کشورهای گوناگون از جمله کشورهای عربی خود فروشی می کنند.

آیا این قوم کثیف را می شناسید؟
قومی است که کتابت از عرب، زبان و ادبیات خود را از افغانی، هنر و معماری خود را از ترک، پوشاک و فرهنگ و اساطیر خود را ازهندی به عاریت گرفته است .
ملتی که یونانی آن را بربر(وحشی)، عرب آن را مجوس، ترک آن را شلخته (پینتی)، ایلامی آن را آریایی (ضد تمدن) و آشوری آن را پارسی (سگ ولگرد) می نامد.