فارس را صدا کرديم کرديم/
پاهاشون را هوا کرديم کرديم/
ندا آمد که فارسا ايدز دارن/
توکل بر خدا کرديم کرديم
--------------------
از یه فارس می پرسن چرا می خواهید نام ایران را به پرشیا تغییر دهید؟ فارسه جواب می ده اولا نام ایران اسم دختر است ثانیا عراق 8 سال به ایران تجاوز کرده ثالثا الان آمریکا هم به ایران نظر دارد!
--------------------
از ترکه میپرسند وطن را چگونه تعریف میکنید؛ ترک میگه : وطن مثل ناموس وغیرت ما ارزشمند است. همین سوال را از فارس میکنن ؛ فارسه میگه من ضمن تایید نظر قبلی باید بگم که وطن ما همیشه در طول تاریخ دست به دست گشته
--------------------
یه فارس از ترکی می پرسد چهار موجود نفرت انگیز را در دنیا نام ببر؟ ترک می گه روس، فارس، ارمنی و مگس.
--------------------
فارسه داشته داد میزده ترکه انگشت میکنه تو کون فارسه یه هو صداش خفه می شه!....
--------------------
برای تست حاملگی فارسها یک تیکه استخوان بکن تو کوسش بعد بکش بیرون ... اگر کم شده باشد توله سگی در حال حیات است.
--------------------
اندر احوال قوم تاجیک( پارس) در روایت آمده است؛ که فارسها را اصل و نسب یگانه نباشد. کسی تا به امروز ندانسته که اینان از کجایند. آنچه که میتوان به طور قطعی گفت اینان در درازای تاریخ به چاکری قدرت و چاپلوسی مشغول بوده اند . چه در دوران حکمرانی یونان و یا ترک و عرب همیشه در رکاب بوده اند. در دوران حکمرانی عدالت گستر ترک همیشه به عنوان قومی قابل ترحم در حاشیه قدرت زیسته اند. زیبا رویانشان افتخار شرکت در حرم شاهان ایران را همیشه داشته اند. کتابتی از این قوم تا دوران سلطه عرب نیست. نسب ایشان بجر دوران کوتاهی که برای خالص نگاه داشتن نژاد ازدواج با محارم نیک شمرده میشد بعد از هجوم اسکندر کبیر و بدنبال آن اعراب ضربه های سنگینی خورد. اعراب آمیزش با خواهران و مادران را منع کردند و سپاهیان که از راه های دور آمده بودند به آمیزش با پارسیان پرداختند. هم از این روست که اصل نسب یگانه از میان برخواست و نژادی پدید اندر امد که ریشه واحد نداشت و این قوم که به غلط پارسی خوانندشان هم اینان هستند.
--------------------
روزی یه چند راس تخم عرب ابله فارس داشتند با آبجی و مامانشون تو حمام فین کاشان کارهای بد بد میکردند.ناگهان ندایی آسمانی نازل شد و گفت تخم عربهای نفهم چرا یه کاری میکنید که از خلقت چارپایان پشیمان شوم.آخر شما الاغهای تخم عرب نفهم را آفریدهام تا در خدمت اشرف مخلوقات ترکها باشید.دیروز تمام این اشرف مخلوقات از نامیدن شما بنام الاغ شکایت داشتند چونکه تمام بهایم و چارپایان از این بی حرمتی نسبت به الاغهای شریف خادم ترکها اظهار نگرانی کردهاند و من هم قول دادهام تا واژه کثیف دیگری که لایق تخم عربهای نفهم فارس باشد پیدا و جایگزین کنم.ولی من به عنوان خالق هستی از لغات و واژه ها هم خجالت میکشم که آنها را به شما نسبت دهم.جرا که شما تخم عربهای نفهم فارس کثیف تر نفهم تر لجن تر و آشغال تر از آن هستید که بتوان بدین سادگی از محضر واژه ها و کلمات شرمنده نشد.
--------------------
يك روز يك روستايی ترك كه چپق هم می كشيد سوار بر الاغ خود از راهی عبور ميكرد. در بين راه چند لات فارس تهرانی برای اينكه پيرمرد را مسخره كرده و دست بيندازند بهش ميگن: "هی عمو از اون چپقت بده خرت هم بكشه". پيرمرد ترك هم در جواب ميگه: "خر من بچه تهرونه. وينيستون ميكشه !"
--------------------
می دونی چرا فارسها زیاد به ارمنی ها می چسبند و از اونها آویزون می شن؟ چون ارمنی ها سگ و توله سگ را خیلی دوست دارند!
--------------------
ميگن فردوسي شاهنامه رو زده بوده زير بغلش و داشته از پله هاي قصر سلطان محمود بالا مي رفته تا ول بخواد يه دونه شديدا مي گوزه! نمي دونم اين جوکو قبلا شنيدين يا نه؟! ولي ميدونم اگه زير پله بودين حتما ميشنيدين!!!
--------------------
معلم ادبيات فارسي از دانش آموز مي پرسه لهجه هاي زبان پارسي رو بشمر ببينم؟ دانش اموز ميگه:لهجه تازي-لهجه شي ينلو-لهجه گرگي و همچنين لهجه سگ آقاي پتي ول
--------------------
يه روز يه ترک ميوفته چاه فاضلاب درش ميارن ميبينن که فارس شده
--------------------
تهرونيه پسرش کور به دنيا مياد ، اسمش رو ميذاره حيدر مريم زاده
--------------------
يه روز يه فارسه مي ميره عكسي ازش نداشتن تا گردن خاكش مي كنند
--------------------
تركه به تهرانيه ميگه: ‌بگو بلوط،‌ تهرانيه ميگه: بلوط. تركه ميگه: كيرم تو گلوت! تهروني حسابي بهش بر ميخوره،‌ با خودش ميگه من بايد حال اينو بگيرم. ميره يه هفته فكر ميكنه،‌ هفته بعد مياد به تركه ميگه: بگو شلغم. تركه ميگه:‌ شلغم. تهروني ميگه:‌ كيرت تو حلقم!!!
--------------------
یه روز یه ترکه یا یه فارسه تو خیابون راه میرفتن که یهو خره عر عر کرد.فارسه گفت ترجمه کن...یه کم بعد یهو خره گوزید...ترکه گفت حالا تو ترجمه کن
--------------------