شريعتمداري، فاشيست جنايتكار و سردسته شكنجه گران طي مقاله اي در روزنامه فاشيستي كيهان با ادعاي ايراني خواندن كشور بحرين با استناد به اسناد جعلي و دروغ، خواهان برگردانده شدن بحرين به ايران مي شود، بدون اينكه به خواست مردم عرب بحرين توجهي داشته باشد.
بعد از انتشار اين مقاله مردم خشمگين بحرين به خيابانها ريختند و با راهپيمايي هاي باشكوه خشم و نفرت خود را از قومك منفور فارس و شريعتمداري فاشيست اعلام كردند و به قول خود فارسها مشت محكمي بر دهان ياوه گويان زدند!

در يكي از اين راهپيمايي ها مردم خشمگين و ضد فارس به سوي سگخانه (سفارت) فارسها حمله كردند كه با واكنش ارتش بحرين نتوانستند به داخل سگخانه وارد بشوند.

جالب است بعد از اين اعتراضها و واكنش جهاني نسبت به اين ادعاي پوچ ، وزير امور خارجه فارسها شتابان به سوي بحرين رفتند و از مقامات بحريني عذرخواهي نمودند و قول دادند ديگر چنين ادعاهايي مطرح نخواهد شد. عزيمت فوري وزير فارسها به كشور بحرين در حالي كه از لحاظ وسعت و جمعيت، كشور بحرين قابل قياس با ايران نيست ، تامل برانگيز است!

بحرين كشوري است مستقل و عربي در خليج عربي و ايران بايد حاكميت اين كشور را به عنوان يك كشور مستقل قبول داشته باشد.

عكسهايي كه در ذيل آورده شده است نمونه اي از اعتراضات مردم آگاه بحرين است كه به نوعي نشان دهنده سطح بالاي آگاهي مردم بحرين و نشان دهنده فاشيست بودن قومك فارس است.